niedziela, 3 marca 2013

Zakopane w walentynki ♥















Zakopane na co dzień wygląda ślicznie. Ale w walentynki? Śliczniej. ''Pech'' chciał, że akurat w ten dzień byłam na wycieczce. Choć nie, to nie był pech. Wszędzie róże, serca, balony. Idealnie. Któż w ten dzień nie chciałby być w takim czarującym miejscu? Niestety mam tylko zdjęcia balonów. Moim zdaniem wyglądają genialne, ale uwierzcie mi na słowo - róże i wszystko z czym kojarzą wam się walentynki, a nie mam tego na zdjęciach - były również IDEALNE. ♥

Dziś zrobiłam mini sesję hmm.. zobaczycie kiedyś. Fotografowanie osób sprawia mi przyjemność, jednak wszystkie rzeczy martwe, a prócz nich zwierzęta - to jest to!


Jutro już do szkoły. 3 - dniowy apel, ciekawe jak wyjdzie? A prócz tego lekcje. Masa kartkówek, klasówek. Cóż, takie życie.A skoro mowa o walentynkach, to wstawię wspaniale pasującą moją ulubioną piosenkę - Taylor Swift - I Knew You Were Trouble ♥ ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz za komentarz, obserwacja za obserwację :) Dziękuję za wszystkie odpowiedzi ♥