poniedziałek, 4 marca 2013

Koniaków, koronki..

Zdaje się, że to był 2 dzień wycieczki. Koniaków. Słynie on z pięknych koronek. Spotkaliśmy się z panią, która od zawsze je robi. Wrażenia? Jest cudownie. Chociaż takie robótki ręczne to nie mój typ - wyglądają wspaniale! :)









































Dziś był apel o Mikołaju Koperniku. Nie brałam w nim udziału, ale chyba ocenić mogę. Więc, nic specjalnego. Za to dekoracje... IDEALNE! Lampki, mapy, lunety i oh, sami zobaczycie ; ) Ja nie robiłam zdjęć, ale na pewno będą na stronie szkoły, więc pewnie je dodam ; ). Na koniec rozdawałam pierniczki :D Taka rola mi pasuje; )




- Jutro 2 dzień apelu, chyba jakieś quizy, ale nie wiem ; ) Za to na pewno  1 klasówka i kartkówka : /.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz za komentarz, obserwacja za obserwację :) Dziękuję za wszystkie odpowiedzi ♥