piątek, 8 marca 2013

Tymbark.

Na początek : Wszystkiego najlepszego dziewczyny! . Dzisiaj jest nasz dzień. 8 marzec.
W szkole dzień jak co dzień. Szczerze, nie spodziewałam się niczego dostać, ale radość ze słodyczy i życzeń - jest! ; P
Czemu zdjęcia kapsli? Bo tak. Bo zbieram. Bo nie chciało mi się dodawać zdjęć z wycieczki. Po dniu nieobecności przydałby się jakiś dłuższy komentarz, ale nie mam o czym. Hmm, dostałam chyba z pięć 4 ,więc w szkole muszę sie podciągnąć. Dziś był puszczony film nagrywany przez uczniów szkoły 7 lat temu! Na szczęście straciłam fizykę; D.



















                                                                                              


    I odpowiedź na zadane mi pytanie : Używam photoscape, Jak dla mnie jest świetny. Pewnie, że chciałabym mieć photoshopa, ale nie mogę znaleźć darmowego. 

Miłego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz za komentarz, obserwacja za obserwację :) Dziękuję za wszystkie odpowiedzi ♥