środa, 27 marca 2013

Gubałówka

Postanowiłam dodawać więcej zdjęć z wycieczki w 1 poście, bo się nigdy nie wyrobię z nimi ; P. A co najlepsze : FREE TIME!. Cały tydzień wolny od szkoły. Ah jak ja kocham święta! Jeszcze dziś i jutro pieczę ciasta, które oczywiście tu wstawię ; ). Jakoś nie mam weny do pisania.... Na szczęście wiosna i ciepłe dni coraz bliżej, a to oznacza więcej nowych zdjęć! :) To chyba na tyle, zajrzę tu w najbliższym czasie, może nawet jutro ze zdjęciami. Jak na razie Salutt, dziś czeka mnie słodkie lenistwo z gazetami, TV, komputerem i prawdopodobnie katalogiem od D :* ! :)









2 komentarze:

  1. Pięke foty zima *-* ale chce już wiosne xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, chociaż nie lubię za bardzo zimy. To ostatnie zdjęcie jest dla mnie takie hipnotyzujące, po prostu zabójczo piękne! Obserwuję.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by zobaczyć lub skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarz za komentarz, obserwacja za obserwację :) Dziękuję za wszystkie odpowiedzi ♥