sobota, 16 marca 2013

Efekt.

Postanowiłam, że moje notki będą dodawane raz na parę dni. Zależy kiedy skończą mi się zdjęcia; ) Jak na razie mam ich sporo, bo akurat wczoraj zdążyłam jeszcze trochę porobić; ) A co dopiero jeszcze zdjęcia  z wycieczki, ah ; ) 
Od dłuższego czasu myślałam, że dobre zdjęcia wychodzą tylko lustrzanką. Iluzja. Mając zwykły aparat też zdziała się cuda ;)). Wystarczy tylko ustawić dobre światło, ustawienia i już.  Efekt końcowy? Zniewalający ;) Dlatego uważam, że każdym aparatem da się zrobić ''magiczne'' ujęcia. :)


Dzisiaj oglądam z Z. P i K. Kac Vegas w Bangkoku oraz zbieram gałązki na palmę wielkanocną - klasową;) Dzień zapowiada sie wspaniale ;) Ciao, Salut, Hi ! ; P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz za komentarz, obserwacja za obserwację :) Dziękuję za wszystkie odpowiedzi ♥