wtorek, 26 marca 2013

Taki dziwny. Inspiracje ze stylowi.pl ♥

Jakoś tak przez te ostatnie dni straciłam chęci do fotografowania i wstawiania tu postów. Może dlatego, że mam dość zimy i chcę wiosnę.. Ale dodawać je jak najbardziej będę, tylko nie wiem czy codziennie. Dzisiejszy dzień był nawet okee. Pomijając wf i j.polski......  Dzisiejszy wf był okropny. Czy tak jest zawsze, że tylko ci ''najlepsi'' podają do siebie i grają w polu? A wszystkich innych mają w dupie?. Chyba bycie z kimś w drużynie zobowiązuje..  Ale pomijając to, ta notka jest o moich inspiracjach ze stylowi.pl. Bardzo lubię tę stronkę. Dzielę się inspiracjami i dodaję własne. Zapraszam na mój profil , oglądajcie moje kategorie i rzeczy przeze mnie dodane! A oto kilka z nich:









 Trochę dużo tych obrazków, ale to i tak nie liczne z tych, które strasznie mi się podobają:) Salut ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz za komentarz, obserwacja za obserwację :) Dziękuję za wszystkie odpowiedzi ♥